dinsdag 15 januari 2013

Hertjes en zo

Mamma en ik gingen wandelen. Samen met Mieke gingen we de hertjes voeren (die wonen bij Mieke voor de deur!). Ik vind de hertjes eigenlijk niet leuk want ze plagen mij soms en dat is niet lief!

Maar na het voeren mocht ik van mamma even met Mieke bij opa en oma gedag zeggen (mamma moest buiten blijven want die had lekker met 2 schoenen in de poep van een andere hond gestaan, HAHAHAHAHA!!!).

Mieke bracht mij na het gedag zeggen bij opa en oma weer naar buiten maar ik zag het niet zitten. Het was lekker warm bij opa en oma binnen en van mamma moest ik weer het hele stuk terug naar huis lopen… ik was moe hoor! Bovendien heeft mamma nooit vanille vla en opa en oma wel altijd.

Dus mamma pakte de riem aan van Mieke en zei: "Ga je mee?" Maar ik ging lekker niet. Ik bleef op de drempel staan en vroeg of ik mocht blijven.

Eigenlijk mocht het niet van mamma. Mamma ging aan de riem sjorren. Maar ik kon lekker mijn ronde kontje in mijn voordeel laten werken en ik gaf lekker niet mee. Uiteindelijk moest mamma erkennen dat ik de sterkere was en mocht ik blijven!! Ik ben lekker tot na het eten gebleven en heb zo mijn vla geincasseerd. Het was heerlijk!

Toen mamma me weer kwam halen was de vla op en had ik ook lekker met Mieke een slapie mogen doen dus het was toen goed, ik was klaar om te gaan.

Volgende keer doe ik het lekker weer zo. Nu weet ik dat ik mamma aankan!

Om in de sfeer van alle sneeuw te blijven hier nog even een foto van mij in de sneeuw in een vorig jaar.

Mooi he, ben ik!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten