woensdag 30 januari 2013

Valentijn-festijn

Nog maar 15 nachtjes keihard snurken en dan is het valentijnsdag! En weet je: dan mag ik lekker met Mieke op de foto.

Bij Ina worden vaak foto's gemaakt en ook dit jaar weer werden mamma en ik uitgenodigd. Maar mamma maakt zich niet druk om foto's en ze wil niet. Ik heb gevraagd of ik alleen mag dan, want ik ben heel mooi en sta altijd heel leuk op de foto.

Van mamma mag ik niet alleen naar Ina. Jammer hoor.

Maar toen wist ik het: misschien wil Mieke wel mee. Ik heb het gelijk gevraagd en Mieke vond het leuk! Dus over nog maar 15 nachtjes slapen gaan we samen op de foto. En die foto ga ik lekker hier op deze blog zetten (ik hoop dat Mieke dat goed vindt).

En ik heb al meer dan 900 hits op deze blog!

Mamma zegt dat ik helemaal wordt volgestampt met koekjes en snoepjes als het er 1000 zijn!!

(okee, dat heeft ze niet echt gezegd maar ze leest deze blog soms dus misschien pikt ze de hint wel op!)

Tot Valentijns allemaal!!
Likje van Pientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten