donderdag 9 mei 2013

Boze dokter

Eerst het nieuws van de parasiet van mamma, en nu dit weer.

Ik moest naar de dierendokter. Ik wil daar helemaal nooit heen maar van mamma moet het ieder jaar. De dokter is gemeen en prikt met een naald in mijn zij!! Echt nergens voor nodig. Mamma zegt dat ik mijn 'inenting' nodig heb maar ik geloof er niets van. Ik weet natuurlijk niet precies wat een 'intenting' is maar het doet zoveel zeer… kan niet goed zijn.

En de dokter ging me ook 'nakijken'. Tssk, mangelen zul je bedoelen. Het deed zeer hoor! Ze ging aan mijn pootjes draaien, mijn lijfje indrukken en uitrekken en toen ging ze ook nog mijn arme ruggengraat langs. Ze porde er met haar duimen in om te kijken of het pijn deed.

HALLO!?!?!?!? Zal ik dat ook even bij haar doen? Natuurlijk doet dat pijn. Ik ging hard piepen en ze stopte ermee. Maar mamma had er geen vertrouwen in en de dokter moest het nog een keer doen. Toen heb ik lekker geprobeerd haar te bijten! Niet echt natuurlijk, ik kan niet bijten, maar voor de nep. Ze was heel erg geschrokken, die stomme dokter en stopte met haar gepor.

Eindelijk mocht ik mee met mamma naar huis. Nu mag ik van mamma niet meer op de stoelen springen en ook niet meer er vanaf. Maar ik doe het lekker toch want als niemand aan mijn rug peutert, doet het heus niet zoveel pijn.

Mamma houdt mij met haviksogen in de gaten maar dat is niet zo erg. Ik heb al 2 extra koekjes gescoord omdat mamma me 'zielig' vindt. Nou, ik ben ook zielig want ik houd niet van de dokter! Als ik braaf ben en gezond blijf, hoef ik pas over een jaar terug, zegt mamma. Ik hoop het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten